Iedomājieties, ka klients katru rītu dzer kafiju no krūzes ar jūsu uzņēmuma logotipu. Vai arī ik nedēļu pieraksta idejas personalizētā piezīmju blokā, ko saņēmis dāvanā no jūsu pārstāvja. Šie mazie ikdienas mirkļi nav tikai praktiski – tie ir pastāvīgi atgādinājumi par zīmolu, kas ir bijis pietiekami uzmanīgs, lai dāvinātu.
No priekšmeta – uz sajūtu
Dāvanas ar uzņēmuma logotipu sen vairs nav tikai reklāmas pildspalvas vai piekariņi. Mūsdienās uzņēmumi meklē veidus, kā dāvanu padarīt par pieredzi – personalizētu, estētisku un jēgpilnu. Klients, kurš saņem šādu dāvanu, izjūt cieņu, uzmanību un īpašumu sajūtu – viņš kļūst par zīmola daļu.
Labs piemērs ir kāds Latvijas IT uzņēmums, kas pēc veiksmīga projekta saviem klientiem nosūtīja augstas kvalitātes termosus ar uzņēmuma logotipu un personalizētu pateicības kartīti. Atsauksmes bija ne tikai sirsnīgas – daudzi klienti publicēja dāvanas sociālajos tīklos, nodrošinot uzņēmumam papildus publicitāti bez maksas.
Ko dāvināt?
-
Praktiski priekšmeti ikdienai: krūzes, lādētāji, piezīmju bloki
-
Stilīgi aksesuāri: somas, USB atmiņas kartes, noturīgi pildspalvu komplekti
-
Gardumi ar iepakojumu jūsu krāsās
-
Vasaras vai Ziemassvētku sezonālās dāvanas ar simboliku
Svarīgākais – dāvanai jābūt atbilstošai klienta profilam. Ja klients ir videi draudzīgs zīmols, izvēlieties ilgtspējīgu risinājumu. Ja – premium segments, piedāvājiet izsmalcinātu dizainu un kvalitāti.
Dāvana ar logo ir taustāma zīmola vērtība. Tā nav tikai “kaut kas par brīvu”, tā ir zīmola rokasspiediens – neviltots un paliekošs. Tāpēc tā prasa uzmanību – no izvēles līdz iepakojumam. Jo katrs nieks kļūst par uzņēmuma vizītkarti.
Atbildēt